"Štýl je jediný luxus, ktorý si môže dovoliť každý bez toho, koľko má peňazí. Je to vec, ktorá sa s nami narodila alebo sa ju môžeme naučiť - no len v prípade, ak dotyčný človek disponuje potrebnou inteligenciou..."
(GIORGIO ARMANI)

sobota 1. septembra 2012

Pod povrchom

Pod povrchomUž keď tento nový seriál na Joj-ke reklamovali, tak som sa naň tešila. A potom, ako som videla jeho prvú časť, tak som vedela, že Andy Kraus ani tentokrát nesklamal a vedela, že sa mi to bude páčiť.
Oveľa viac ako samotný dej a príbeh ma však prekvapil fakt, že tam hrá jedna moja kamarátka. Vedela som, že študuje na konzervatóriu a že ako aj ona, tak aj niektorí jej spolužiaci už v nejakom tom seriáli alebo inom projekte Joj-ky, alebo niekde inde hrali, ale toto ma vážne prekvapilo. Jedna z hlavných postáv! A ani sa nepochválila. A vtedy som si uvedomila, že sme spolu s mojimi kamarátmi dospeli do veku, keď ideme svojou životnou cestou a dosahujeme prvé naozajstné životné úspechy a ukazujeme, kým naozaj sme a aké postavenie a miesto v tomto svete máme. Pochopila som, že už sme sa naozaj stali dospelými a povestne sme vykročili do sveta... Dúfam, že tou správnou nohou...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára