"Štýl je jediný luxus, ktorý si môže dovoliť každý bez toho, koľko má peňazí. Je to vec, ktorá sa s nami narodila alebo sa ju môžeme naučiť - no len v prípade, ak dotyčný človek disponuje potrebnou inteligenciou..."
(GIORGIO ARMANI)

utorok 18. septembra 2012

Garnier Pure samohrejivá maska

Mna osobne zaujal už len ten názov "samohrejivá". Potom som sa pozrela na tú veľavravnú zadnú stranu (ako to už pri kozmetických výrobkoch býva) a zaujala ma ešte viac. Ozdravuje póry na 7 dní. Vaša pleť je do hĺbky vyčistená a neleskne sa. Hneď bola v mojom košíku a zalrátko aj na pokladničnom bloku.
Naniesla som si ju večer, v deň, keď som bola u kozmetičky, čiže moja pleť už vyčistená bola, ale chcela som, aby bol výsledok čo najlepší. Viem, že to v tomto prípade asi nie je podstatné, ale maska má krásnu modrú farbu - ako nebo. No ale vrátim sa k podstate. Už hneď pri nanášaní som cítila, ako hreje. Bolo to ako kúzlo :-). Hneď som si povedala, že sa ňou zásobím na zimu, hlavne keď pôjdem na lyžovačku, alebo do vianočného mestečka na dlhé hodiny, alebo stavať snehuliaka... (Vlastne sa už teším na zimu. Nie, nie kvôli tej maske. :-)) Balenie je určené na dve použitia, ale už v jednej časti na jedno použitie ma prekvapilo, aké veľké množstvo masky tam bolo. Nechala som si ju teda 3 minúty, opláchla a moja pleť bola naozaj hladká a póry krásne a "neviditeľné". Ráno bola pleť matná a zdravá a krásna.
Na záver len toľko, že je to rozhodne tá najlepšia maska, akú som kedy mala a možno aj budem mať. Nielen na chladné dni :-).


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára