"Štýl je jediný luxus, ktorý si môže dovoliť každý bez toho, koľko má peňazí. Je to vec, ktorá sa s nami narodila alebo sa ju môžeme naučiť - no len v prípade, ak dotyčný človek disponuje potrebnou inteligenciou..."
(GIORGIO ARMANI)

streda 5. septembra 2012

Eucerin DermoPurifyer

Som naozaj veľmi rada, že hydratačný krém z tohto radu vyrábajú aj nočný.
O Eucerin DermoPurifyer Active Night môžem povedať, že naozaj veľmi dobre pôsobí na pleť, na jej póry a už po prvej noci, je cítiť jeho účinok. A to tak, že pleť je jemná, hladká a hydratovaná.
Čo sa týka jeho vône, je naozaj výnimočná, možno trochu blízka mužskému parfému, ale celkovo, je príjemná.
Z tohto radu som mala aj korektor (možno aj niečo iné, ale nejako si nespomínam :-)) a ten by som hodntoila ako taký priemer.
Neviem, čo viac, by som mala o tomto kréme ešte napísať. Keď vás niečo o ňom zaujíma a chcete sa opýtať, tak kľudne napíšte a ja vám veľmi rad odpoviem. Ja som jednoznačne s týmto krémom veľmi spokojná.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára