"Štýl je jediný luxus, ktorý si môže dovoliť každý bez toho, koľko má peňazí. Je to vec, ktorá sa s nami narodila alebo sa ju môžeme naučiť - no len v prípade, ak dotyčný človek disponuje potrebnou inteligenciou..."
(GIORGIO ARMANI)

nedeľa 16. septembra 2012

Olejové tyčinky Bel

Keď som tento prefektný výrobok uvidela v Dm-ke, nemohla som uveriť, že niečo také niekto vyrába a zároveň som sa veľmi potešila, pretože už veľakrát som si pri maľovaní očí pomyslela, že by niečo také mohlo existovať. Používam síce len maskaru a niekedy čiernu gelovú linku, ale neraz sa mi stane, že sa mi odtlačí špirála na viečko a potom použíijem obyčajnú tyčinku do učí, ale keď to nepomáha, musím použiť odličovací krém, lenže zvyčajne mi dlho trvá, kým je na nej správne množstvo a veľakrát to nemá ten správny efekt.
No a potom sa v mojom košíku vyskytli tieto supertyčinky s jedným koncom napusteným olejčekom a druhým suchým a všetko je OK. Vždy keď ich použijem, tak sa pousmejem, aké je to super, že na niečo myslíte, že by to niekto mohol vymyslieť a potom sa vám to len tak zjaví pred očami.
Ten jeden olejový koniec, je napustený olejčekom v správnom množstve a tak si dodatočne dokonale vytvarujete tvar linky, alebo odstránite maskaru odtiaľ, kde nemá byť, bez akehokoľvek porušenia líčenia a tým suchým koncom si ten olejček môžete utrieť.
Je to jednoducho skvelé. Nechápem, ako predtým mohla byť moja kozmetická armáda bez tohto člena.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára