"Štýl je jediný luxus, ktorý si môže dovoliť každý bez toho, koľko má peňazí. Je to vec, ktorá sa s nami narodila alebo sa ju môžeme naučiť - no len v prípade, ak dotyčný človek disponuje potrebnou inteligenciou..."
(GIORGIO ARMANI)

nedeľa 2. septembra 2012

Lipton

Vonku to vyzerá skôr ako v októbri a nie ako začiatok septembra, a teda ešte oficiálne leto, a tak to priam láka si niekde vonku v prírode pri rieke zabehať, prísť domov, zakryť sa dekou a čítať nejakú dobrú knihu (len pripomínam, že tipy na naozaj dobré knihy, teda aspoň podľa mňa, nájdete v téme Knihy) pri šálke dobrého horúceho čaju.
Mojím jednoznačne najobľúbenejším čajom je Lipton v trojuholníčkových vrecúškach, hlavne biely a šípkový slesnými plodmi. Kupujem si ich už od začiatku, ako ich začali vyrábať a chutia mi stále rovnako. Ten biely som si prvýkrát kúpila preto, že sa mi neskutočne páčila krabička a potom, keď som uvidela tie krásne vrecúčka nie z papiera, ale z niečoho ako je na dotyk satén, tak som vedela, že už iný čaj nechcem. No a samozrejme tá chuť, veľké kusy lupienkov a lístkov (a nie niečo rozomleté, čo ani neviete, či je naozaj čaj). Čo sa týka toho šípkového, má krásnu farbu a chuť, z ktorej je to ovocie aj naozaj cítiť. Takže mám skvelý čaj a nemusím ho nasýpať do rôznych "domčekov" a podobne, aby som v šálke nemala samotné bylinky a rastlinky.
A za zmienku určite stoja aj štýlové Lipton šaálky, či už v tvare trojuholníka, ale s vrchnáčikom na zatvorenie z porcelánu a potlačou nejakého európskeho mesta (ja som si vybrala Paríž :-)).



Minule som vyskúšala Asian White Green Tea a okrem krásneho motívu vo vnútri aj vonku krabičky, chutí výborne - niečo medzi bielym a zeleným čajom. Čiže nie je taký horký a výrazný ako zelený čaj, ale nie až tak jemný ako biely.
Takže tento čaj nemá dobré len reklamy, ale to čo sľubujú, je naozaj pravda. Tak vám teda želám krísne popoludnie, napríklad aj v spoločnosti šálky čaju Lipton. :-)




1 komentár: