"Štýl je jediný luxus, ktorý si môže dovoliť každý bez toho, koľko má peňazí. Je to vec, ktorá sa s nami narodila alebo sa ju môžeme naučiť - no len v prípade, ak dotyčný človek disponuje potrebnou inteligenciou..."
(GIORGIO ARMANI)

sobota 15. septembra 2012

Magické natáčky

Chcela som o nich napísať už dávnejšie, ale akosi som na to nemala čas, ale teraz to napravím. Takže... Čo to vlastne je? Ide o natáčky, ktoré šetrným spôsobom zvlnia vaše vlasy. Osobne som predtým natáčky veľmi nemusela, pretože buď nedržali (čo sa týka tých suchozipsových), alebo aby účinkovali, tak ich trebalo mať strašne dlho, čiže v nich aj spať, čo bolo nanajvýš nepohodlné, alebo ničili vlasy, alebo...alebo...alebo. 
Samozrejme je tu ešte kulma, ale po jej použití vyzerá účes buď neprirodzene, treba použiť lak, čo tú neprirodzenosť ešte stupňuje, aby to vyzeralo prirodzene, musíte sa s tým trápiť aspoň hodinu a nie je práve šetrná k vlasom (podľa môjho názoru, ničí vlasy ešte viac ako žehlička, keďže ich máme k horúcej rúrke priložené istý čas, kdežto pri žehličke, len prejdeme po prameni). 
Možno so mnou nesúhlasíte, ale na tieto tvrdenia mám dôvod. A tým je fakt, že moje vlasy sú dlhé vždy aspoň po pás a vždy spadajú do kategórie veľmi dlhé a sú aj veľmi husté. 
Takže prejdem už ku konkrétnym natáčkam. Logicky som si musela objednať tie najdlhšie (extra dlhé). Mám z nich 32 kusov a ledva-ledva mi vystačia na všetky vlasy, aj to si tam dávam väčšie pramene ako tie dievčatá na videách. Spočiatku to trvá dlhšie, kým prídete do cviku a keď máte veľa veľa vlasov, ale výsledok stojí za to! Do hodinky si vlasy rozčešete, dáte na natáčky, vysušíte fénom a dáte dolu a vyzerá tomaximálne prirodzene a vlny vydržia až do ďalšieho umytia niekoľko dní (aj počas spánku). Natáčky sa aplikujú po umytí vlasov, keď sú vlasy ešte mokré/vlhké a po tom, ako ste na nich naniesli tužidlo (ja odporúčam penové tužidlo Nivea Volume Sensation). Hneď, ako natáčanie dokončíte, si vlasy môžte vyfénovať, alebo nechať vyschnúť, ale mne by to prirodzené sušenie trvalo asi dva dni, ak by vôbec vlasy pod tými natáčkami uschli, takže si ich fénom usušiť musím. Po tom, ako si ich vysuším, nechám natáčky na hlave ešte takých 15-20 minút a dám ich dolu a voilà! Dokonalé!
Vrele odpurúčam a upozorňujem - presvedčte sa, či máte k baleniu pribalený aj tzv. háčik, pretože bez neho sú vám samotné natáčky na nič. Samozrejme okrem fotiek prikladám aj video s návodom na použitie (na YouTube je ich neúrekom).




2 komentáre:

  1. Jéj, ďakujem za radu, ja mám tiež extra dlhé vlasy a mám ten istý problém, že mi žiadne nátačky nesedili. Tieto vyzerajú dobre, takže si ich určite zaobstarám. Fakt díky ;).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie je za čo, veľmi si ma potešila pekným komentom a som strašne rada, že som ti pomohla, resp. napísala o niečom zaujímavom a novom. Aj ja ďakujem, pretože ma poteší každý dobrý ohlas čitateľov! :-)

      Odstrániť