"Štýl je jediný luxus, ktorý si môže dovoliť každý bez toho, koľko má peňazí. Je to vec, ktorá sa s nami narodila alebo sa ju môžeme naučiť - no len v prípade, ak dotyčný človek disponuje potrebnou inteligenciou..."
(GIORGIO ARMANI)

pondelok 17. septembra 2012

Žehlička na vlasy Philips

Neviem, prečo o svojej žehličke na vlasy píšem práve teraz, keď ju mám už niečo vyše roka, ale asi preto, lebo som si tak nedávno uvedomila (vlastne som si to uvedomila už veľakrát), že ju mám veľmi rada, som s ňou nadmieru spokojná a výsledok je dokonalý.
Značka Philips aj tentokrát potvrdila svoju profesionalitu a prvenstvo v tejto oblasti a stále patrí k mojím najobľúbenejším značkám.
Keratínové keramické platne, ktoré sa dokážu zohriať až na teplotu 230 °C, spolu technológiami Ionic a Sonic, ktoré zabezpečujú jemné vybrovanie pri žehlení a uhladenie, zabezpečia dokonalý rovný účes, ktorý sa nezničí ani pri vetre, česaní, spánku...  Vlasy zostanú zdravé a krásne.
Tento model má takisto aj skvelý dizajn, aj čo sa displeja týka, dlhý kábel, takže s ňou môžete putovať po celej izbe a štýlové púzdro, ktoré zabezpečí, aby žehlička odolala aj nárazom kufra počas prepravy lietadlom :-).






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára