"Štýl je jediný luxus, ktorý si môže dovoliť každý bez toho, koľko má peňazí. Je to vec, ktorá sa s nami narodila alebo sa ju môžeme naučiť - no len v prípade, ak dotyčný človek disponuje potrebnou inteligenciou..."
(GIORGIO ARMANI)

sobota 31. marca 2012

Príspevky plné šťastia

Vite, všimla som si, že všade okolo nás sú samé zlé a znepokojújúce správy. V správach sa hovorí o katstrofách v 99 %, články sa píšu o tom, čo sa stane ak niečo nespravíme, alebo ako sa zbavím eniečoho, čo nechceme (čo vo väčšine ľudí hneď vyvolá myšlienku, že daným prblémom trpí aj on a začne ho "riešiť"), ľudia na ulici sa rozprávajú prevažne o tom, ako im niečo nevyšlo a sťažujú sa, čo všetko musia ešte spraviť, aj napriek tomu, že sa im vrcholne nechce... Samozrejme existuje ešte x ďalších príkladov. Všade okolo nás sú v popredí veci, ktoré nás robia nešťastnými, nahnevanými, vystresovanými...
Z tohoto dôvodu som sa rozhodla, že moje články na tomto blogu budú o tom, čo chcem či už ja, alebo ľudia v mojom okolí, alebo človek všeobecne. Čo nás napĺňa šťastím, spokojnosťou, krásou a pričom si povieme "Život je taký krásny!" a čo nás naplní pocitom vďačnosti. Chcem písať o krásnych veciach tohto sveta, pretože tie ostatné majú už dosť pozornostiaj bez tohto blogu! Pokiaľ by som toto nové pravidlo porušila a neuvedomila si to, ihneď ma na to upozornite! :-)
Pretože to, čo momentálne chcem, je naplniť tento blog krásou a šťastím!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára