"Štýl je jediný luxus, ktorý si môže dovoliť každý bez toho, koľko má peňazí. Je to vec, ktorá sa s nami narodila alebo sa ju môžeme naučiť - no len v prípade, ak dotyčný človek disponuje potrebnou inteligenciou..."
(GIORGIO ARMANI)

streda 7. marca 2012

Kolieskové korčule

Zbožňujem ten pocit keď si dám do uší slúchatká, pustím svoje najobľúbenejšie songy a maximálnou rýchlosťou vyrazím a korčuliarsku trať. Nechám sa unášať tým úžasným pocitom rýchlosti, prúdiaceho vzduchu okolo mňa a slnka, slobody, prírody. Vtedy dokážem rozmýšľať o všetkom. Naozaj o všetkom. Aj o tom, o čom sa mi nechce premýšľať ani jednu minútu v dni. Myšlienky mi jednoducho samé lietajú hlavou a ja si to užívam. Potom asi po hodinke prídem domov, celá červená, niekedy s bolesťou v ušiach po vetri, ktorý sa ma snažil zatlačiť do opačného smeru, no hlavne s úžasnou únavou po tom, ako ste úspešne niečo zvládli, aj keď s veľkým vypätím síl. Tento druh únavy je nenahraditeľný - únavy po športe, po tanci, po niečom, do čoho zapájate celé svoje telo...
Už počas nedávnych treskúcich mrazov som mala nutkanie si obuť svoje kolieskové korčule, namiesto tých ľadových. A teraz, keď sú už na to aké-také vhodné teploty na to jednoducho nemám čas. Je to hrozný  pocit. :-)
A čo vy? Ako ste na tom s jarnými športami? Tiež zbožňujete vybehnúť niekam k rieke a len bežať pod bohatými krásne zelenými korunami stromov? :-)

1 komentár:

  1. Objevte eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde 1,000,000y klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Přidejte se k úspěšným - Spojte se s více než 4,000,000 investorů a obchodníků ze 170 zemí

    Otevřené obchody na eToro: 227,651,647

    OdpovedaťOdstrániť