"Štýl je jediný luxus, ktorý si môže dovoliť každý bez toho, koľko má peňazí. Je to vec, ktorá sa s nami narodila alebo sa ju môžeme naučiť - no len v prípade, ak dotyčný človek disponuje potrebnou inteligenciou..."
(GIORGIO ARMANI)

pondelok 12. marca 2012

Nové lyže

Minulý týždeň som v obchode narazila na lyže, pri ktorých som si v okamihu, keď som ich zahliadla, povedala: "Tak tieto musím mať!" Sršal z nich totiž neskutočný štýl. No a tak keď som s nesmiernou radosťou zistila, že sú ako stvorené na moju výšku, schmatla som ich a bežala k pokladni.
Je to skvelý pocit, keď idete len tak do obchodu, "poobzerať sa" a práve vtedy narazíte na najobľúbenejšie kúsky vášho šatníka.
Ja sa už nemôžem dočkať, kedy svojich nových čiernobielych miláčikov, skvele sa hodiacich k ostatnej výstroji, prevetrám premiérovo na svahu. :-)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára