"Štýl je jediný luxus, ktorý si môže dovoliť každý bez toho, koľko má peňazí. Je to vec, ktorá sa s nami narodila alebo sa ju môžeme naučiť - no len v prípade, ak dotyčný človek disponuje potrebnou inteligenciou..."
(GIORGIO ARMANI)

pondelok 26. marca 2012

Kontaktné šošovky

Geniálny vynález v optike. Myslím si, nie som si plne isté, že miliónom ľudí na svete denne uľahčujú život, keď sa nemusia trápiť, či si náhodou niekde nezabudli svoje okuliare od Prady, či im pristanú k outfitu a ak nie, že ho musia zmeniť, pretože žiadny ich model sa k danému oblečeniu nehodí. Nehovoriac o obmedzení  v športe, pri potení sa a násldenom šmýkaní z nosa, neželaných odtlačkoch... Samozrejme, bez nich by sme neboli, čo sa očnej techniky týka, tam, kde sme teraz. A samozrejme sú výborným módnym doplnkom. Aj keď, podľa môjho názoru, sú spomínané kontaktné šošovky lepšou každodennou variantou. Sú maximálne pohodlné, neviditeľné (áno, farebné, už dávno vyšli z módy - vlastne v nej nikdy ani neboli, aj keď ich nosí samotná Paris Hilton), ľahko prenosné (takže si pri cestovaní nemusíte brať ďalši kufrík s okuliarmi) a myslím, že o mnohých ďalších výhodách by vám mohli rozprávať samotní používatelia. Medzi ktorých patrím aj ja. A práve z toho dôvodu, by som sa chcela podeliť s ostatnými ľudmi, ktorí si šošovky kupujú či už od svojho očného lekára, ale predovšetkým z internetu. Donedávna som si ich aj ja kupovala u očnej, ale potom mi jedna moja známa povedala o skvelom e-shope. www.sosovky-kontaktne.sk . Potom som ešte dokonca našla aj dílerský kód, vďaka ktorému mám ešte väčšiu zľavu (nehovoriac o tom, že sú neporovnateľne lacnejšie, ako keď si ich kupujete u lekára, alebo v kamennej optike), no a tu je: DCND4KZRMUOK . Dúfam, že vám tento obchod, ako aj, produkty ktoré ponúka prinesie toľko spokojnosti ako mne.
A ešte niečo. Čo sa týka doručenia, balík je u vás na nasledujúci pracovný deň od objednávky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára