"Štýl je jediný luxus, ktorý si môže dovoliť každý bez toho, koľko má peňazí. Je to vec, ktorá sa s nami narodila alebo sa ju môžeme naučiť - no len v prípade, ak dotyčný človek disponuje potrebnou inteligenciou..."
(GIORGIO ARMANI)

nedeľa 11. marca 2012

Maybelline linka na oči

S nedočkavosťou som čakala, kedy príde konečne aj na Slovensko očná linka značky mojej obľúbenej dekoratívnej kozmetiky. Maybelline New York úplne zbožňujem, tak ako aj New York :-). Je to geniálna kozmetika profesionálneho formátu s úžasnými nápadmi a ešte lepšími výrobkami. Veď nie len tak bola kozmetikou na Týždni módy v New Yorku.  Keby som si mohla vybrať len tri veci do mojej kozmetickej taštičky, tak by som si jednoznačne vybrala púder, maskaru a rúž od Maybelline.
Ale prejdem k spomínanej linke. Okrem toho, že má pútavé balenie je aj pútavo skvelá. So štetcom sa super narába a spolu s výbornou gélovou konzistenciou linky vytvárajú úžasný look. Takže vrelo odporúčam. :-)

Eye Studio® Lasting Drama™ Gel Eyeliner

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára