"Štýl je jediný luxus, ktorý si môže dovoliť každý bez toho, koľko má peňazí. Je to vec, ktorá sa s nami narodila alebo sa ju môžeme naučiť - no len v prípade, ak dotyčný človek disponuje potrebnou inteligenciou..."
(GIORGIO ARMANI)

pondelok 4. júna 2012

S-he korektor

 Možno si poviete, ako môže korektor od takejto, nie veľmi kvalitnej a prestížnej značky dobrý. Pravdupovediac, povedala som si to aj ja, ale raz sa mi zapáčil jeho nový obal a tak som ho vyskúšala. Je to síce jediný výrobok, ktorý som si od tejto značky kedy kúpila (a asi aj kúpim :-)), ale som s ním naozaj spokojná. Najmä preto, že perfektne kryje, nezanecháva mapy, dá sa skvele rozotrieť a splynie s make-up, plus keď všetko zafixujete púdrom, výsledok je úžasný. Ďalšou vecou je, že tuhé korektory v podobe takejto "rúžovej" tyčinky, je naozaj ťažko dostať v iných značkách a práve tieto druhy korektorov kryjú najlepšie. Takže nemusíte sa báť, myslím, že budete spokojné, pokiaľ sa ho rozhodnete vyskúšať. A aký korektor používate vy?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára