"Štýl je jediný luxus, ktorý si môže dovoliť každý bez toho, koľko má peňazí. Je to vec, ktorá sa s nami narodila alebo sa ju môžeme naučiť - no len v prípade, ak dotyčný človek disponuje potrebnou inteligenciou..."
(GIORGIO ARMANI)

piatok 22. júna 2012

Miestami prehánky...

...a búrky. Neviem, ako znela predpoveď počasia na dnes, ale pokiaľ hlásili jemný letný dáždik tak sa trafili. Bola som toho svedkom. Ráno som si dala letné maxišaty, no vzhľadom na to, že v noci sa mestom v ktorom žijem prehnala búrka mi trošku navhli vďaka kalužiam. Poobede som teda radšej zvolila kraťasy a tričko s umeleckou fotkou (v týchto dňoch sú najväčším trendom medzi letnými tričkami). Ako som si tak vykračovala a uvažovala nad tým ako sa ochladilo a zatiahlo, zrazu mi začali na vlasy padať kvapky. Ako sa intenzita dažďa zvyšovala priamo úmerne s ňou sa zvyšovala aj rýchlosť kroku chodcov. Čo sa ale mňa týka, bola to nepriama úmernosť. Vykračovala som si a vdychovala som tú krásnu vôňu letného dažďa a užívala si ten pocit, keď malé studené kvapky vody padali na moju telo a šaty. Zbožňujem toto počasie...

undefined

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára