"Štýl je jediný luxus, ktorý si môže dovoliť každý bez toho, koľko má peňazí. Je to vec, ktorá sa s nami narodila alebo sa ju môžeme naučiť - no len v prípade, ak dotyčný človek disponuje potrebnou inteligenciou..."
(GIORGIO ARMANI)

sobota 5. mája 2012

Zbožňujem svoje gumáky!

Jednoducho neexistuje lepšia a štýlovejšia obuv do dažďa. Vždy ma zachránia pred potopou v topánkach a sú skvelým doplnkom a obuvou, ktorá vždy dodá môjmu outfitu štýl a šmrnc.
Tak napríklad včera som si ráno vykračovala v jemnom daždi s mojím dáždnikom nad hlavou a užívala si vôňu dažďa. Zrazu sa ale z príjemnej prechádzky v daždi stal závod čo najrýchlejšie sa dostať mimo lejaku a búrky. Pretože zrazu sa nad mestom ozvalo hrmenie a blesky. Našťastie som to ale zvládla celkom dobre, až na pár nedostatkov, ktorými boli mokré rifle a taška, ale niektorí menej šťastní, dopadli oveľa oveľa horšie. Ja som mala nohy absolútne suché vďaka mojim gumákom a len som sa s ľútosťou pozerala na mokré balerínky a lodičky niektorých kamarátok. A ako ste na tom vy a dážď? Pokiaľ by vás zaujímal môj názor - ja ho zbožňujem! :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára