"Štýl je jediný luxus, ktorý si môže dovoliť každý bez toho, koľko má peňazí. Je to vec, ktorá sa s nami narodila alebo sa ju môžeme naučiť - no len v prípade, ak dotyčný človek disponuje potrebnou inteligenciou..."
(GIORGIO ARMANI)

nedeľa 11. augusta 2013

Som späť...

... teda aspoň myslím.

Ako ste si určite všimli, dosť dlhý čas som nebloggovala, pretože som nemala čas, nemám ho ani teraz, ale dostala som chuť, zase niečo napísať, a nechcela som písať na silu a narýchlo. Za ten čas, čo som sem nič nepridávala, som veľa cestovala, čítala, pozerala filmy a seriály, študovala a robila plno iných vecí... Vlastne robím ich aj teraz, ale ako som už napísala, povedala som si, že si aspoň raz za týždeň nájdem čas a niečo sem pridám.

Nebudem sem už ale pridávať také príspevky, ako predtým. Zameriam sa svoj na život, to, čo som prežila, s čím by som sa s vami chcela podeliť...

Na osvieženie a aby som spravila zmenu aj v tom, upravila som aj celkový dizajn blogu. Keďže som sa rozhodla, čo sa príspevkov týka, uberať iným smerom ako doteraz, zmenila som teda aj vzhľad J´adore.

Takže na začiatok je to asi všetko a chcela by som sa vám veľmi pekne poďakovať, že aj napriek tomu, že sem žiadne nové články a príspevky nepribúdali, naďalej ste môj blog čítali a musím povedať, že ma to naozaj veľmi a predovšetkým príjemne prekvapilo. Ďakujem!

Želám vám všetkým krásny deň!



                                   
                                               Malá ukážka z toho, čo som za ten čas nafotila

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára