"Štýl je jediný luxus, ktorý si môže dovoliť každý bez toho, koľko má peňazí. Je to vec, ktorá sa s nami narodila alebo sa ju môžeme naučiť - no len v prípade, ak dotyčný človek disponuje potrebnou inteligenciou..."
(GIORGIO ARMANI)

nedeľa 19. augusta 2012

Only Bruno Mars!

Tak tomuto hovorím talent. Takýto skvelý medley som ešte naozaj nevidela. Je to naozajstná pocta tomuto úžasnému spevákovi, hudobníkovi, skladateľovi, umelcovi a úžasnému človeku s dokonalým štýlom. Dvaja, resp. traja mladí telentovaní ľudia spojili Brunove pesničky do jedného magického celku a to musíte jednoducho vidieť! Keď som prvýkrát videla toto video, tak som len sedela v neom úžase a vedela som, že ho musím každému ukázať. :-) Ja by som im spolu s Brunom určite dala Grammy! Pretože toto je skutočný talent!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára